12 okt. 2010

Lång dag! / Long day!

Idag har jag:
1.Städat
2. Räfsat
3. Rätt upp bakgården
4.Sytt matta
5.Lagat mat
6. Fixat lyktor
7.Ätit MASSVIS med godis
8. Städat balkongen
9.Tvättat
10. Lyssnat på dålig karaoke från tv-programmet FÄRJAN 3
11. Tagit massor av foton
12. Inspirations-surfat
13. Slipat soffbordet inför målning
m.m m.m m.m m.m.....

Today I have:
1. Cleaned the house
2. been raking leaves
3. Cleaned the yard
4. Sewed a carpet
5. Made food
6.Fixed the oil lamps
7. Eaten A LOT of candy
8.Cleaned the balcony
9. Washed clothes
10.listened to bad karaoke from the tv program FÄRJAN 3
11. Taken A LOT of photos
12. Searched for inspiration
13. Made the coffee table ready for painting
and so on...





 Nu tänker jag slänga upp bilder på kontrollfickan jag gjorde på sambons begäran! ;)
Now I'm gonna put up pictures of the remotepocket I made because my boyfriend asked me to! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar