1 nov. 2010

Lång paus / Long brake

Det jag har gjort är att måla möbler, annars har jag haft så fullt upp med annat så jag har inte haft tid att blogga, tyvärr..:/ Men jag ska iaf sätta upp första möbeln jag målade nu. Bilder på matsalsmöblemanget och soffbordet kommer senare, kanske redan idag! :)
What I've been doing is that I have painted furniture, otherwise I've had a lot to do so I haven't found the time for blogging, unfortunately ..:/ But I will now put up the pictures of the first furniture I painted. Pictures of the diningroom furniture and coffee table comes later, maybe even today! :)


Jag fick i uppgift att inreda ett barnrum, så detta är nattduksbordet som gick dit, bilder på hela rummet kommer senare, med före och efter bilder.
I was asked to decorate a child's room, so this is a bedside table that went there, photos of the whole room will come later, with before and after pictures.


 FÖRE:
BEFORE:



EFTER:
AFTER:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar